FB in Youtube povezana?

Kako fensi, sem si rekla. En klik, pa imam vse rešeno. Ponosna mama sem naložila posnetek svoje Male Miši na Youtube in našla še gumb, ki mi je obljubljal malo dela, da to še na FB spravim. Tega slednjega še nisem počela, a toliko sem pogledala, da sem našla le ukaz prebrskaj in naloži, kar pomeni vsaj 2 uri nalaganja videa. Ne bi dvakrat, hvala.

No, magičen gumb me je vodil od dovoljenja do dovoljenja, vse sem potrdila, so se mi zdela vredu. Samo na koncu (beri zjutraj, potem ko je kompjuter laufal in nalagal video na Youtube celo noč) nisem dobila tega, kar sem pričakovala. Sem prelistala, pregledala, preklikala marsikaj. Šment, počutim se kot stara mama. Nimam pojma, kaj je šlo narobe.

Če je kdo od bralcev vešč takšnega opravila, naj me prosim razsvetli. Če bom razumela (prosim v bistvu za navodila za telebane), bo bogato nagrajen. V igri je seme, učna ura rezanja snežink ali učna ura izdelovanja rožic iz krep papirja. Prvi, ki me odreši, zmaga.

No, da boste vedeli, kaj bi ponosna mama rada pokazala svetu, vam pripopam posnetek iz Plesnih meglic 2010 (sem poškilila na en star zapis, kako se to stori 🙂 , a sem vseeno še navodila brala – bruh ).

6 Responses to “FB in Youtube povezana?”

  1. romeno Says:

    Kje je problem? Sem dvakrat prebral pa mi ni najbolj jasno 🙂

    • Emeta Says:

      Na Youtube-u sem našla gumb (hec je v tem, da sama ne vem več na pamet natančnega izraza na gumbu), s katerim naj bi povezala Youtube s FaceBookom, kar bi avtomatsko moje video posnetke naložilo tudi na FB. Sem šla ves proces skozi, rezultata ne najdem. Torej iščem nekoga, ki natančno ve, kaj sem poskušala, ker bolje razložiti ne znam. Šmenta 🙂 .

  2. romeno Says:

    Po tem postopku se mi je video pokazal na zidu 🙂

    Pod videom kliknem na share, facebook, se prijavim in ekola. Video se mi prikaže na zidu. Če pa ga želiš v kakšnem albumu pa ga moraš na facebook naložit. Nisem ravno ekspert za facebook 🙂

  3. romeno Says:

    Največja nagrada za mene je, da sem lahko pomagal in da je pomoč zalegla 🙂


Leave a Reply

