Plesne meglice, Lenart 2010

Otroci so me zopet odpeljali v prelep svet pravljic in domišljije. Plesne zgodbice so prav posebno doživetje. Tisti najmlajši so billi tokrat še posebej zgovorni izrazni.

Preteklo leto so nas v čarobne meglice zavijali pri nas, v Dindonu, ko so mi mrknile baterije. Letos je bila zgodba povsem drugačna. Z rezervo sem bila oborožena do zob. Še snemala sem.

Vrtec v Lenartu je očitno zelo navezan na našo prestolnico, saj so se v njihovih predstavah kar kopičile majhne žabice. Prve so se bale čudnih zvokov, ki so jih prebujali. So skupaj z račkami prespale pri pujskih 🙂 .

Žabec se boji, vrtec Lenart

Žabec se boji, vrtec Lenart

Druge žabice so plavale po lepi modri Donavi.

Žabec je junak, vrtec Lenart

Žabec je junak, vrtec Lenart

Zgodbic je bilo še nešteto. Ne mislim samo tistih, izraženih s plesom. Mislim tudi vse tiste, ki so se danes ob videnem in slišanem pletle po glavah publike. Še svojih ne morem vseh prešteti. A so bile vse mile. Naj se le tako nadaljuje. Če iščeš svoje zgodbice, si oglej moje nebogvekakodobre slike, posnete s tribune. Sanjaj.

2 Responses to “Plesne meglice, Lenart 2010”

  1. nataly Says:

    Vesela in prijetno presenečena sem, da sem našla tole internetno stran. Sem ena izmed vzgojiteljic, ki so delale z “žabicami”. Nisem vedela, da so si predstavo ogledali ljudje, ki niso iz naših krajev. Še bolj me pa veseli, da so tole objavili. Hvala, Nataly

    • Emeta Says:

      Draga nataly, na ta moj blog roma marsikaj, nad čemer sem navdušena. Včasih sicer grajam, a je to bolj redko. Dejstvo je, da je moj otrok nastopal na plesnih meglicah (nismo tako od daleč, iz Benedikta smo) in sem morda zato še bolj čustveno vpletena v vse zgodbice, ki so se odvijale tistega dne. Se mi zdi prav, da se po svetu širijo tudi lepe vesti in zgodbice, ki ste jih mentorice in mentorji pričarali na ta dan, si zaslužijo svoje mesto pri meni. Zahvalo za objavo z veseljem sprejmem in jo hrati vračam vsem, ki znate iz otrok privabiti vse te lepote.


Oddajte komentar

