Zajtrk iz reklame

Že dolgo sem tarča posmeha. Malo zato, ker rada gledam reklame. Malo zato, ker rada kritiziram reklame in se iz njih norčujem. Malo tudi zato, ker jem evrokrem na kruh kot iz reklame.

črno in belo

črno in belo

Mislim – ne mi prodajat neke spiralne mešanice. Iz tistih tankih črt ne moreš ločiti belega in črnega. Ne mi šarit s črno zapackanim nožem po beli kremi. Jaz ne bi oker, jaz bi belo in črno. Najbolje, da sta v ločenih lončkih in se mažeta vsaka s svojim nožem.

U šment, da nisem rasistka 😉 ?

Posted in Ekuhna. Značke: , , . 3 komentarji »

3 komentarji to “Zajtrk iz reklame”

  1. sasa Says:

    O, še ena ki “ločuje”. 🙂 Meni je všeč, da imam dva različna okusa na kruhu. Če zmešaš, imaš potem samo okus po čokoladi.

  2. alcessa Says:

    Nisi rasistka, si samo kulinarična segregalistka 🙂

  3. Emeta Says:

    Jp, ladies, jaz LOČUJEM 🙂 , nisem rasistka. Imam obojne izredno rada 🙂

    @sasa: menda bom zdaj jedla adidas tri črte: čokoladni, mlečni in lešnikov okus 🙂
    @alcessa: shrani te skomplicirane besede v eno skladišče. Skoraj sem si jezik polomila. No, vztrajna kot sem, po polurnem treningu že razumljivo izgovorim tričetrt besede 🙂


Oddajte komentar

