Preživela poletje, kaj pa zimo?

Kako pogosto cvetejo orhideje? Točno se spomnim dneva, ko sem prejela svojo drobno nevestico z nedolžnimi belimi cvetki. S strahom sem jo vzela v roke. Bilo je točno na moj rojstni dan, a jaz sem se bala za njeno prihodnost. V mislih sem ji s težkim srcem iskala nov dom.

Stvari so se obrnile po svoje in ostala je pri meni. Med dolgim in vročim poletjem, ko se naša banda preseli na počitnice, je Mojči občasno namočila revico. Ob povratku sem najprej odfrčala v kuhinjo pogledat, kako se ima. Njeni listi so bili napeti, zdravi, zračne korenine so se razbohotile. Moje srce je poskakovalo. Morda pa le…

Pozno jeseni me je presenetila. Izmed listov se je izvilo močno steblo. Kljub temu, da je zanjo dovolj svetlobe edino pod oknom, skozi katerega jo vsak dan vsaj dvakrat oblije piš hladnega zraka, mi obljublja cvete. Steblo je rastlo in se razvejalo. Pognala je popke, polno popkov!

Sredi januarja so se pričeli odpirati eden za drugim. Trije, vsak dan en.

Prvi cvetki

Prvi cvetki

Nato je sledil počitek. Sledil je tudi hud mraz. Nisem bila pozorna in posmodil jo je. En poganjek in kar nekaj nastavljenih popkov so porumeneli, razcveteni cvetki so se povesili in posteklenili. Šmenta, konec je z njo.

Prestavila sem jo na hladilnik, a je bilo le slabše. Ni svetlobe. Vrnila sem jo pod okno in Mojga naprosila, da jo umakne pred zračenjem. Tale prvoaprilska orhidejica ima močno voljo. Opomogla si je. Posušenim cvetom so se pridružili močni mladi popki, ki so se pravkar pričeli odpirati.

Na sliki se sicer prvi izmed njih malo skriva, tista izstopajoča dva na koncih bosta pa po vsej verjetnosti jutri na vrsti.

Danes odpira nov cvet

Danes odpira nov cvet

Upam, da bo Moj pridno premikal mojo ljubico izpod okna, čeprav bi jaz njegovo nagnala 🙂 .

Oddajte komentar

