Tako se ne odpira

Je kdo čips? Slaba navada, a kaj, ko včasih tako zelo paše. Včasih enostavno moraš nekaj grist, žvečit in kotalit po ustih. Kadar je le prilika, ga menjam s hobotnicami. Moj jih ne more vohat in mora takrat nujno od doma.

Danes je bil doma Proslavili smo uspešen nastop male mažoretke na super koncertu Klapovühov in smo si natočili deci rujnega. Zraven je zadišal čips. Po novem jemo tistega iz kovinske tube. Meni je manj masten in manj slan, čeprav sem od začetka rekla, da te prešane umetne mase že ne bom filala vase.

Danes me je ta stvor pošteno zašil. Ponavadi imam težave z odpiranjem jogurta. Ali se pobarvam ali pa gre pokrovček na dva, tri ali več delov. Ne tako, kot jaz želim, v enem kosu. Ta pokrovček je šel na dvoje. Po debelini.

pokrov je na pol

pokrov je na pol

Posted in prigode. Značke: . Leave a Comment »

Leave a Reply

