40 mučenikov = 40 dni mučeniškega vremena

Zdaj bom pa pametna🙂 . Ponosna. Važna🙂 . Morda po 40 dneh poklapana in z glavo pod zemljo. Danes na 40 mučenikov sneži. Saj poznate staro ljudsko modrost, da ta dan napoveduje vreme za naslednjih 40 dni? Torej do konca marca in tja do velike noči bi naj bilo slabo vreme. Še dlje, do sredine aprila. To je ravno to, kar napoveduje tudi moja laična vremenska napoved za leto 2010. Sama sem se ob pripravi te napovedi spraševala, če bo marca in aprila sneg ali dež. Tako, moj odgovor je tu.

Vreme je danes divjalo. Burja je divjala že od včeraj, ponekod po Sloveniji je včeraj snežilo, danes ga suje povsod, kot bi rekli Korošci. Po celi Evropi je tako. Tudi južni sosedje imajo težaveNa Kočevskem bi lahko kar na glavo skakali v sneg. Mi smo, ko smo bili mularija.

Na končni odgovor res moram počakati še 39 dni. Težko bom čakala, vendar resnično upam, da ne bo ves čas tako hudo. Če bo oblačno in včasih deževno, bom ravno tako z zadovoljstvom rekla, da nekaj bo pa le na tej stari vraži.

Posted in vreme. Značke: , , , . 3 Comments »

3 Responses to “40 mučenikov = 40 dni mučeniškega vremena”

  1. McCrafty Says:

    Jaz bi bila pa bolj zadovoljna, če ne bo nič na tvoji vraži…pa čeprav, bo potem veljalo, da je tvoja napoved napačna :)…no pa kaj se čem ponavljat, saj že vrabci čivkajo, da smo siti tega mraza🙂

    • Emeta Says:

      A veš, da sem ga tudi jaz sita? In če ta vraža drži, bo treba še kar nekaj let kontrolirat😀 . Brez zapisane napovedi in kontrole se pač nič ne naučiš, čeprav odkriješ, da kaj ne drži🙂 .

  2. Kitty Says:

    Tudi jaz silno upam, da si se zmotila in da so stare vraže samo – vraže! Poln kufr ga imam!!


Leave a Reply

