Naj bolj zaupam Kitajcem ali Ukrajincem?

Odkar me je Kameleonka okužila s češpljevo kašo, moram tu in tam v trgovino po proso. Navadno sem vzela ta prvega s police. Nato pa sem opazila, da je na voljo kar lepa zbirka zavojčkov. Praviloma en proizvajalec ponuja proso različnih znamk po različnih cenah. Z istim poreklom. Hm?

Naj se nekje pojavi kdo, ki mi bo črno na belem dokazal, da iz ene ogromne države, recimo Ukrajine, eno podjetje k nam pripelje proso različne kakovosti. 3 vagone klase II in 4 vagone klase III. Morda še 1 vagon biološkega prosa? Iz iste države? Ja pa ja! Zrnca v vseh embalažah so enako velika in enake barve.

Razlika v ceni ni majhna (pa čeprav lahko kupim najdražjega in v celem letu ne prihranim 10 EUR, ker jo jem sama 🙂 ), razlika med obema embalažama pa je minimalna. Od kod potem toliko drugačna cena?

Sem preverila še biološko pridelano proso. S Kitajske. Prosim? Zdaj se naj pa odločim, če bolj zaupam Kitajcem, da res ne špricajo, ali pa naj raje zaupam Ukrajincem, da niso vse nesnage nanesli na polja. Iskala sem podatke o kontrolnih inštitucijah na embalaži, a žal nisem našla nič pametnega. Tu bi še najbolj zaupala Nemcem.

Na koncu sem našla še Pomursko proso. Prav, bom raje Slovencem evrčke pustila.

Posted in Ekuhna. Značke: , . 5 Comments »

5 Responses to “Naj bolj zaupam Kitajcem ali Ukrajincem?”

  1. kameleonka Says:

    Sem pred časom kupila proso od blagovne znamke Natura. Nikjer nisem zasledila države porekla, pa naj sem zavitek še tako obračala okrog. Ko sem ga odprla, je nekje na zavihku pisalo Ukraina – tak mali štempelj je bil. Ne maram prosa ne iz Ukrajine ne iz Kitajske. Tistega sem seveda pokuhala, na splošno pa kupujem le bio in s poreklom, ki ni kitajsko, ukrajinsko, madžarsko ali kar si ga že bodi.

  2. Štefan Says:

    Ukrajinsko proso lahko ločiš eno od drugega v mraku. Ukrajinsko proso se rahlo svetlika, zaradi Černobila… 🙂

  3. Štefan Says:

    Pazi da te ne zavede svetlikanje od Svetlika in zaradi referenduma… 🙂


Oddajte komentar

