Temu rečem kosilo

Včeraj sem imela veselico. Dopoldne je bila delovna veselica, opoldne pa želodčna. Moj dragi je jedel zunaj, jaz, sama doma, pa sem bila povsem srečna. In sem se razvajala.

Polžki na sadni posteljici

Polžki na sadni posteljici

Zopet sem si privoščila kosilo samo po mojem okusu. Sem že skoraj izbrala bučke, vendar bom počakala na Malo Miš, da jih skupaj uničiva 🙂 . Tokrat sem ustvarila polžke na sadni posteljici.

Za eno osebo sem naribala 1 jabolko, sok 1 pomaranče, v tej mešanici namočila pest naseckanih suhih hrušk in marelic, pridjala nekaj rozin in bučnega semena ter z vilicami zdrobljeno banano (kot v starih časih za malo bebo 🙂 ). Vse sem zmešala kar v krožniku. Kuhane polnozrnate polžke sem nasula na vrh in jih prelila z nežno pogretimi in dobro odcejenimi ocvirki in potrosila s sezamom.

Sadna posteljica

Sadna posteljica

Original recept pravi, da naj bi sadje malo pokuhali, da se poveže v omako. Po godrnjanju mojega očeta oni dan sem morala preizkusiti, če je hladno tudi dobro. Je. Temu rečem njami kosilo. Za vse dni, ko manjka vitaminov in svežine.

2 Responses to “Temu rečem kosilo”

  1. Štefan Says:

    Zdaj je pred tabo zahtevna naloga: prepričati moraš Bajtlarco da je tako res najbolje! 🙂


Leave a Reply

