Razposlano, posejano

Včeraj zvečer sem ob gledanju filma posejala bučke. Ne, nimam televizije v kleti. Kleti sploh nimam. Tudi na hodniku ni takšnih naprav. Sem se šla mini vrtnarko kar v svoji pisarni.

večnamenska pisarna

pisarna, jedilnica in ustvarjalni kotiček v enem

Kaj pa naj človek drugega stori, če ima miceno garsonjero za 3 osebe 🙂 . Se je treba znajti.

Ker je naša utica za orodje še vedno v zgolj dveh dimenzijah in še nima kje stati, nimam prostora za dobro zbirko vrtnega orodja. Manjka mi med drugim tudi manjša lopatka za presajanje in podobna opravila. Saj bi moj ata rekel, da naj uporabim zidarsko kelo, a se je moj dragi nekaj pritoževal, ko sem  mu omenila to možnost. Bilo je nekaj v stilu, da jo še rabi. Prav. Sem vzela največjo žlico iz kuhinje in je nalogo lopatke odlično opravila.

Jogurtove lončke se na dnu preluknjala. Na zunanji rob sem zapisala ime bučk. Nato sem jih napolnila z zemljo, vanjo vtaknila po 3 semena in lončke postavila v večje plastične posode, kamor se bo odtekala odvečna voda od zalivanja. S temi večjimi posodami bom sadike lažje premikala. Ko bodo zrasli že pravi listi (nazobčani), bom sadike utrjevala. Prenesla jih bom na okno stopnišča, če bo pa preveč hladno zunaj, recimo, da bi bila nevarnost zmrzali, bodo prišle nazaj na svoje staro mesto, na kuhinjski pult pod oknom.

posejane bučke

Sedaj pa čakam. Približno teden dni bo trajalo, da vzklijejo.

Berem, da na prve listke čaka tudi Akvarij. Sedaj me zanima, kateri bodo bučke lepše raste. Verjetno njej.  Na vrtu zagotovo ima cev za zalivanje. Jaz nisem prepričana, da bomo na naši parceli še to leto imeli posodo za zbiranje deževnice. Morda pa le.

Tudi druga dekleta so mi javila, da je seme srečno prispelo. Naj vam lepo raste! Če je še kje kakšen zamudnik, ki bi imel seme za sejanje buč, pa se še lahko javi. Nekje v sredini maja se še lahko sejejo na prosto. Če bo zemlja dobro pripravljena, če bo dovolj toplo, bodo lepo rastle. Na voljo je še vso seme, le Hubbarda je zmanjkalo.

15 Responses to “Razposlano, posejano”

  1. Kitty Says:

    Joj, jaz jih moram tudi. Upam, da mi bo zneslo danes popoldne, samo še malo službe oddelam (ene 10 strani vsaj, no)

  2. Štefan Says:

    Jaz že tleskam z prsti, z dlanmi rolčem po stegnih in skačem, ob poslušanju “afrika” buče strašansko velike in lepe zrastejo! 😉

  3. akvarij Says:

    🙂
    Kaj? A zdaj tekmujeva, kateri bodo lepše zrastle? 🙂

    Moram priznati, da z bučami nimam prav velike sreče. Tiste, ki jih posadim na vrtu ob hiši, moževa nona tako vneto zaliva, da ponavadi zgnijejo. Na vrtičku par sto metrov od doma pa smo sicer nabavili eno velikansko posodo za vodo, ne vem pa, če bo dovolj prostora za vse moje bučne sadike.
    Na mamini njivi, kjer jih bo rastlo največ, pa je z vodo tako kot pri tebi…

    • Emeta Says:

      Oh, seveda tekmujeva. To je bil moj edini namen. In v nenapovedano kontrolo tudi pridem, pobrat vzorce zemlje in si priskrbeti originalen slikovni material. 😆

      No, resno, jaz računam vsako leto s točo in sušo, pa malo pretiravam s količino sadik. Lani se je potem izkazalo, da je nujno iz enega lončka pustiti le eno sadiko, saj se v preveliki gneči zemlja praveč izčrpa in namesto lepih buč zrastejo neke skrtulene bunčice. In peti ne smeš v njihovi bližini, če močno fušaš 🙂

  4. Sistemka Says:

    Moja semena so bila poslana v rejo. Moram rejnico spomnit, da je že čas. Ali pa še boljše, kar osebno narediti kontrolo, da ne bomo zadnji.

  5. Iz akvarija » Če že tekmujeva … Says:

    […] akvarij 27.04.2010 ob 09:57 pod miks Emeta, moje so že take […]

  6. Sonja Says:

    Tudi v našem približno tako majhnem stanovanjcu imamo vrt na okenski polici. Ki se bo v končni fazi preselil k v.d. tašči na veliiiiiko površine in z lastnim vodnjakom. In za paradižnike celo sistemom za zalivanje. Takim home-made, brez električnega pogona.
    Imaš še kak semenček viška? Imam še nekaj peletkov za klitje praznih 🙂 Menjam..
    Moje igrarije pa so tule: http://sonja68.blogspot.com/2010/04/osvezitev-stanja-raste.html

  7. natasa Says:

    o kakšne lepe buče – poznam pa samo hokaido. a kakšen semenček bi še bil na voljo? katerekoli? sem lani hokaido semena zafrknila, tako, da čakam, če bo pri starših vseeno kaj ven pognalo, včasih se kar same sadijo 🙂 sej vem, da verjetno ne bo nič, ampak upanje umre zadnje 🙂

  8. Emeta Says:

    Akvarij, tvoje sadike so že lepe! A ti je Hubbard vzklil? Meni še ni. Se bojim, da je fuč seme. Slikovni dokazi sledijo. Te dni (kot je za opazit 🙂 ) se blogu bolj slabo posvečam in vidiš, kako hitri so moji odgovori 😆

    Natasa, Sonja, seme je še. Pišita na emetadindonafnagmailpikacom, javita naslov, želeno seme (je še vso razen Zelenega Hubbarda) in prejeli ga bosta v par dneh.

  9. akvarij Says:

    Ne, ni ga še. Sem praj pet minut buljila v lonček, pa ni nič pomagalo… No, upanje umre zadnje. Mogoče še kaj bo. Če ne letos, pa naslednje leto 🙂


Oddajte komentar

