Ankora uno, še jaz sn enga suno

Naš domači zajček rad grizlja sveže zelje. Saj je v resnici samo mlada punca, a zelje za aperitiv pred kosilom je zakon. Solata se lahko skrije. Vsaka. No, korenček je v razredu zelja. Sveža zelenjava, ki hrusta, ji popestri dan. Saj ni čudno. Tudi jaz sem kot otrok hodila v kuhinjo “fehtat” “frišno” cvetačo, zelje in korenje. Zato sedaj, ko pripravim krožnik s svežim prigrizkom, še jaz kaj ukradem z njega. In ker je pri nas doma moderna italijanščina (zaradi majhne sestrične iz Firenc), se potem Miškina prošnja glasi “Ankora uno”. Da prevedem v lepo slovenščino, če že po italijansko ne znam prav zapisati 🙂 : “Mami, lepo prosim, daj mi še en velik list zelja!” Ko ji ga serviram, pa jaz izustim “ankora uno, še jaz sn enga suno”.

Sveže in hrustljavo

Sveže in hrustljavo

Leave a Reply

