Travni zid – the wall

Naša parcelica je vedno manj osamljena. Do letošnje pomladi smo tja hodili na sprehod, poslikat kakšnega pajka, sedem krat na leto pogledat bučke (od sajenja do ploda 🙂 ) in to je bilo vse. Tedaj pa je Moj dobil preblisk: “Bom naredil terase, na roke jih bom kopal. To mi bo telovadba.”  

Jaz, pametno bitje, sem mu šla pomagat. Zato imamo sedaj steno naše terase ponekod stopničasto. 

stopničast zid

stopničast zid

Moj je z lopato rezal kocke zemlje s travno rušo, jaz sem jih zlagala eno ob drugo, vrsto na vrsto. Ko ni hodil v kontrolo, sem ga biksala. Zidala sem vijugast in stopničast zid. Za razliko od mene je Moj zidal, kot da bi imel že vsaj 3 leta prakse. 

Če se gora ne prestavi, se mora prestaviti Moj. Začel mi je rezati kocke malo postrani, izdal je nov pravilnik o sestavljanju ter redno nadzoroval izvajanje del z novimi materiali in delo smo zgledno dokončali še pred odhodom na dopust. 

gladek zid

Poseben izziv je bilo zidanje kota. Tu se je moj izkazal s svojimi geometričnimi sposobnostmi.

kot terase

kot na roke delane terase

prva terasa v zadnji fazi izgradnje

prva terasa v zadnji fazi izgradnje

Tej steni se dobro vidi, kje smo jo začeli zidati in kje smo jo končali. Na srečo je neravnine že sedaj obilno preraslo vso rastje, ki sva ga presadila skupaj s travno rušo. The Wall sedaj cveti in diši. Ponekod se je zemlja iz nerodno zloženih lego kock posula, a je to kvečjemu dobro, saj se je na tistih mestih morala izravnati.

Prvotni plan je bil drugačen, a sedaj je tu posejana travica. Jej, kako smo jo zalivali! Bučke in solata nikoli niso bile deležne tolikšne skrbi in pozornosti mojega dragega. Spričo odsotnosti zbiralnika deževnice smo vodo na parcelo vozili v kanistrih, od avta po hribu navzdol pa smo krepili mišice na rokah. Upam, da bo travica zimo dobro preživela in bomo lahko spomladi naredili otvoritveni piknik.

Sedaj je v delu nova terasa. Za vrt. Nič nisem gnjavila. Kar sam se je javil. In pridno vztraja, čeprav jaz tiščim glavo v materino dušico, medtem ko on koplje. Morda pa se je spomnil, da bom posadila tudi krompir. Vsaj tega mi bo menda pomagal zalivati, sedaj, ko zbiramo deževnico.

Žal, svežih fotk ni. Verjetno zato, ker v tem aprilskem vremenu izkoristim vsak sonček za tiščanje glave v materino dušico.

One Response to “Travni zid – the wall”

  1. Štefan Says:

    Ko bote imeli trgatev pa pridem malo pokritizirat…


Leave a Reply

