Malo jagod

Letos spomladi, ko smo začeli po naši zemljici z največjim veseljem nabirati in mljackati gozdne jagode, kasneje pa še kopati in delati teraso za vrt, me je prešinila krasna ideja. Tam, ob bučah, kjer sem zemljo zastirala s suhim senom, da bi bučke na suhem zorele v jeseni, bo prava zemlja za jagode.

Na srečo me je poleti, ko sem opazovala razraščanje buč, srečala pamet. Jagode rabijo ločeno gredico. In sem prosila prijateljico za par sadikic. In hkrati še drugo. V par dneh sta me zasuli, tako da imam sedaj tri gredice polne jagod. Skupaj preko 60 sadik. Če sem dobro sadila, bo spomladi veselo.

Dve gredici jagod

Tako sem storila:

Spodnjo plast senene zastirke, ki je tam počivala celo poletje in je že pošteno preperevala, sem zmešala z zemljo pod njo. Sadike sem vtaknila v to mešanico in obdala s suhim senom z vrhnjega dela zastirke. Nato sem pošteno zalivala. 2 dni sama, nato pa je namesto mene zalival dež. V sredo popoldne, ko se je po nekaj dneh zopet prikazalo sonce, so sadike kar žarele. Upam torej na praznik jagod.

Leave a Reply

