Trenja – vrenja – cvrenja

…mi že pošteno kurijo možgane! Pa kako vsak četrtek znova pustimo vklopljen TV? Zjutraj mi moja notranja budilka zazvoni pred električno, a v četrtek zvečer  pa ne more ali kaj? Potem pa kar nekako poslušam izbrane karakterje, kako govorijo eden čez drugega z voditeljem vred. Ali pa na čelu?

V nekem davnem času je bila to približno dobra debatna oddaja, kjer so se občasno res trla mnenja z argumenti, sedaj pa je to “Kdo bo bolj glasen?” šov. In kdo bo bolj vztrajen, kdo bo bolj zavijal z očmi, kdo bo bolj nespoštljiv in hiter.

Sprašujem se, če se velevoditelj kdaj pogleda po TV-ju. Njegovo obnašanje v studiu je vse bolj podobno gostilniškemu šank naslanjanju! Sem ga imela raje, ko je energično skakal po studiu od enega do drugega in so mu misli begale od ene ideje na drugo. Sedaj pa vsebolj daje vtis, da se je že pred pripravo oddaje odločil, za koga navija. Pa on ne sme imeti favorita! On mora voditi debato! Mnogokrat ga v studiu sploh ne bi potrebovali. Spričkajo se lahko tudi sami in to bolj kakovostno.

3 komentarji to “Trenja – vrenja – cvrenja”

  1. Moj od emetedindon Says:

    Saj še vedno energično skače po studiu, ampak v besedo tudi. 😉 Morda slednje še bolj energično.

    Pa izbira teme, ki za take oddaje niso primerne. Praviloma pa vsakič najde tudi enega gosta, ki se obnaša neprimerno. Zadnjič se je en kao politični analitik obnašal kot otrok: “Zakaj pustite, da me žali?” se je obrnil na voditelja, ko je Bojan Šrot izrazil prepričanje, da je dotični član SLS. Ne vabite v studio ljudi, ki svoje neomajno prepričanje glasno izpovedujejo, sami pa se ne znajo braniti.

  2. Penzijonist. Says:

    Mene bolj moti to, da se dogaja, da govorcu utemeljitev argumenta zavrne, kar potem nasprotna stran z lahkoto zlorabi. V preteklosti sem oddajo imel v prvem planu, sedaj jo gledam, če res ni kaj drugega. Nikakor pa voditelj ne bi smel biti absolutno prvi igralec. On naj samo drži temo in kulturen dialog, samo tako bi kot gledalec lahko dobil realno sliko.

  3. Mojca Says:

    Se strinjam! Grozljivka. Abotna neprebavljivost, reality show, ameriška pita po slovenceljsko, rebelde s podalpja. No comment. Samo ugasnit. In razgrnit zavese!


Komentiraj